Klantenservice

Hoe kunt u producten terugsturen en ruilen?


Bij De Ruiter Diamonds doen we ons uiterste best om u een fijne ervaring te bieden. Mocht u desondanks - om wat voor reden dan ook - niet volledig tevreden zijn met het door u gekozen en gekochte product, dan kunt u dat binnen 14 dagen na ontvangst aan ons terugsturen. Wij verzoeken u bij uw retourzending rekening te houden met de volgende voorwaarden:
 

  • Stuur het product binnen 14 dagen na ontvangst terug naar:

De Ruiter Diamonds
T.a.v. Afdeling Retouren
Industrieweg 24
3286 BW Klaaswaal
Nederland

 

  • Het product moet worden geretourneerd in ongedragen, onbeschadigde staat behalve als dit onze eigen sieradenlijn betreft.
  • Horloges en klokken en sieraden kunnen het best aangetekend worden teruggestuurd in de originele merk-verpakking.

Ruilen

  • Wanneer het product bij ons is terugbezorgd, zullen we zo snel mogelijk het andere product aan u toesturen.
  • Als het product is uitverkocht, betalen we u het volledige bedrag terug.
  • Wanneer het product dat bij ons is terugbezorgd eventueel beschadigd is kunnen er extra kosten berekend worden.

 Artikel terugsturen voor reparatie onder garantie

  • Stuur in het geval van reparatie onder garantie het garantiebewijs/ en de factuur mee met uw kapotte horloge. Reparaties onder garantie worden zonder garantiebewijs niet in behandeling genomen.

Terugbetaling

  • Wanneer een product geretourneerd wordt voor een terugbetaling, zullen wij u het volledige bedrag (inclusief in rekening gebrachte kosten voor de heenzending) zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen aan u crediteren.
  • Terugbetalingen verwerken wij zo snel mogelijk nadat u heeft aangegeven het product aan ons terug te willen zenden. Indien wij de retourzending niet binnen 14 dagen na uw melding hebben ontvangen wordt de terugbetaling gedaan op het moment dat wij het product daadwerkelijk hebben terug ontvangen of op het moment dat u kunt aantonen het product daadwerkelijk aan ons te hebben verstuurd. U dient zelf zorg te dragen voor voldoende frankering / verzendkosten van het terug te zenden product.
  • Terugbetalingen worden gedaan middels hetzelfde betaalmiddel dat is gebruikt voor de afrekening van de bestelling. Dus: heeft u met Ideal betaald, dan storten wij het bedrag terug op uw rekening via Ideal.
  • In geval dat De Ruiter Diamonds een fout heeft gemaakt met uw order, zullen we de eventuele terugzendkosten ook vergoeden.
  • Wanneer het product, dat bij ons is terugbezorgd  beschadigd is, kunnen er extra kosten berekend worden.

Klachten

De Ruiter Diamonds is een bedrijf met een goede naam en al meer dan 25 jaar actief in goud en zilver en sieraden en dat willen we graag zo houden. Wij zijn er zeker van, dat een goede oplossing voor klachten altijd kan worden gevonden. Daarom worden klachten door ons serieus opgepakt.